Skip to main content

Put od urednikove zamisli do prvih prikaza korica koje dizajner šalje, obično počinje hajpom i popločan je pinterest bordovima. Inspiracija za knjiga eseja Rajnera Vernera Fasbindera (Onaj koji ima ljubav u stomaku) mogla bi da se svede na ove dve slike:

  • jake vaporwave boje iz Fasbinderove Lole (urednik je color blind, imajte to sve vreme na umu)
  • neimenovani pinterest vizual

Tokom rada, i nakon prvih rešenja, shvatili smo da postoji malo drugačiji način kako najbolje da se izvede urednikova zamisao. Taj drugačiji način uključivao je:

  • boje za telo
  • urednikovu spremnost da se skine, oboji i fotografiše

Kada su fotografije bile gotove, dizajnerka je krenula da radi s njima i dostavila prva rešenja. Ona su izgledala ovako:

Pobednik je ipak bila ova korica. Prevodilac/Urednik naprosto previše voli svoju ključnu kost, tako je kako je.

Učesnici u radu na ovoj korici: